Bugün kontrolüm vardı, çok şükür herşey yolunda☺️ ölcüm yaparken hep 30 haftalık vs gözüktü yani 2 hafta ileride gidiyor sanırım bebiş ama doktor yorum yapmadı. Kilosu ise 1488g di ama internete bu hafta max 1 kilo yazıo 🙄 cokmu kilolu yoksa normalmi anlamadım ? Bu hafta şeker yüklemem vardı şekerimde cıkmadı bu arada. Sizin bebişler bu haftada kac kiloydu ?