Buse_yalcin Kızlar 17+4 teyiz ama hiçbir şey hissetmiyorum sanki hamile değilmişim gibi bu normal mi iştahım bir ara açılmıştı ama artık pek yemek de yemek istemiyorum
Beyazmelekkk Buse_yalcin bende 15+0 im. Bende hiç bişey hissetmiyorum artık insan endişe ediyor acaba iyi mi diye düşünmekten panik oldum. 2. Gebelik hatta benim . Erken hissedilir deniyordu ama hissetmiyorum
Tturcan Buse_yalcin Benimde 15+1 canım. Bende doktora gittiğimde nasıl içim rahatlıyor anlatamam ama kontrol gününe kadar içim içimi yiyor geçecek inşallah bu günlerde
Buse_yalcin Beyazmelekkk ya aynen bende öyle bi sorun mu var diye düşünüp duruyorum çok stres oluyorum