Kızlar ben 25+6 günlük gebeyim. Bu zamana kadar kilomu iyi kontrol edebildim gibi. 53 kilo ile başladım şu an 59 kiloyum. Ama son 1 haftadır canım aşırı çikolata baklava ve ya o tarz şeyler çekiyor. Bu arada gebelikten önce de hiç şekerli şeyler yemezdim. Sizde de öyle mi ? Yine mi hormonlarrr 😳😳