nergishanim Kızlar özellikle et benlerim çok arttı boyun bölgemde falan gebelikten diye düşünüyorum böyle bir durum yaşayan var mı
Sssema nergishanim evet ben de aynı durumdayım boynum et beni doldu inşallah geçer aynaya bakmak bile istemiyorum kötü hissettiriyor
Manolya-27 nergishanim ay bende sadece bende oldu diye düşünüyordum benimki de boyun kısmında 5-6 tane nokta gibi çoğaldı hamilelikten önce hiç yoktu
Sibelipekf nergishanim ben aşırı derece de boynumda arttı bir anda gördüm çok üzüldüm zaten fazlaydı benlerim daha da artti
nergishanim Sare1304 yok geçmiyor et beni gebelikten demek ki baya kişide olmuş, doğumdan sonra aldırılabiliyor
Yumicupi nergishanim ay benim dee kendi kendime et ben çıkaran da bir ben varımdır diyordum 😂 boynumda özellikle benim de çoğaldı normak benlerim de arttı
Sibelipekf nergishanim benim sirttimda ve boynumda oldu bir gün yzuume bakiyrodum fark ettim çok şaşırdım ve uzuldum
yaasemin nergishanim benımde var diğer doğumdan sonra kayboldu ama bunda da çıktı doğumdan sonra umarım gene yok olur boynum felan ufak ufak et benzeri var 😂
Kader-46 İlk gebeliğimde de oldu bunda da ve maalesef geçmiyor. Hamilelikten sonra aldıracağım. Çok kötü görünüyor.