Gencoglugizem newmommmyy2 ben planlı gitmiştim şubat da doğum yaptım şimdi de şubata denk gelmesin ama mayıs hazirana da denk gelmesin diye planlıyorum
Munisett newmommmyy2 Pazartesi kontrole gideceğim bilerek bekledim kese görünsün diye. Oh ne güzel bebeği görüp duymuşsunuz darısı bana ve bekleyenlere ınsallah🙏🏻🫶🏻🌺
ertonunannesi23 newmommmyy2 7+3 inşallah Mayıs başı bekleniyor minik hâlâ inanamıyorum bir çocuğum olacağına 🥲😍
Zselin Munisett benim de sat tarihim 8 Ağustos şuan 6+4 deyiz. Cumartesi günü kalp atışını duyduk 4 mm olmuş bizim minik 😍 inanılmaz halsizim ve midem rahatsız. Yani bulantım var diyemem yanma ağrı gaz hepsi var.
Gulsum_ats newmommmyy2 Benim doğum günüm 15 mayıs ilk kızım 16 mayısta doğdu Allah kısmet ederse uygulamaya göre bebişim de 14 mayısta doğacak diye gösteriyor hadi hayırlısı 😂
newmommmyy2 Gulsum_ats maşallah uğraşsan denk gelmez süper zamanlama olmuş 😂😂😂 sağlıkla kucağınıza alın inşallah ❤️