Kızlar ikinci gebelik 15. Haftadayim ama sıfır his sıfır hareket hicbisey hissetmiyorum en son 12 haftalıkken doktora gittim haftaya Çarşamba randevu günü ama içime kurt düşüyor . Hiç bir belirti his yok . Sonradan bişey mi oldu diye düşünüyorum kendimde pimpirikliyim ama neden hissetmiyorum geçen haftalarda karnımın içinde kelebeklenme Gibi gıdıklama gibi nasıl desem ufacık bir hisler olmuştu birkaç kez şimdi hiç yok 10 gündür .