Merhaba hanımlar 16 eylülde doğum normal doğum yaptım doğumun ardındanndvet bi kanamam oldu ama çok az bir kanama taburcu olmadan kesildi bu benim ikinci doğumum ilk doğumumda 40 gün kanamam olmuştu şu an hiç yok başına gelen ya da bi fikri olan var mı