FHKK Kızlar dün 2 tüp kan 1 tanede idrar verdim. İdrarda biraz enfeksiyon varmış, birazda kansızlık var dedi tiroid bezleri çok hızlı çalışıyor dedi var mı benim gibi olan bebeğime zarar verir mi ? 🙄🙄🙄🙄🙄
Msalbyrk FHKK zaten bu saglik ocagindaki tahlillerde enfeksyon ckmayan varmi acaba böyle tertemiz denilen merak edyorum🤔
YeniAnne55 FHKK bende sadce kansızlık vardı ilacını kullanıyorum bugun tekrar kontorol için çağırdılar kan idrar verdim pazartesi çıkıcak sonuclar bi sıkıntı yasamadık suana kadar aglıhı yerinde bebişin💞
Zeliha66 FHKK ben saglıkocagındaki sonuclara inanmiyorum bamada troidlerin hızlı calısıyo dediler hastanede test yaptırdım degerlerin normal dedi. Bence en kısa sürede hastanedede yaptır tahlil
Heisenberg FHKK Eğer hipertiroidiye rağmen hamile kalabilmişsen gebeliğin süresince zararı olacak seviyede değildir🌺 Enfeksiyonu bilemeyeceğim ☺️
Duyguanneoluyor Msalbyrk kesünlikle katılıyorum doktorum idrar tahlili istiyo temiz çıkıyo sonuçlar sağlık ocağı idrar yollarında enfeksiyon var diyo..
Msalbyrk Zeliha66 katlyorum. benide korkuttular hastnde veryorm bse yok😤 dun gtmem grekyodu gtmedm sali gunu kontrlm var gtcem hastnde vercem kan idrar .
Zeliha66 Msalbyrk ben artik hastanede yaptiriyorum tahlileri e nabızdan sonuclari saglikocagindakilere gösteriyorum daha iyi oluyo hemide sürekli kan vermek zorunda kalmamis oluyorum
Msalbyrk Duyguanneoluyor hele ben benm hep 130 larda ckio enfeksyon bide bana kum döküyosun yada böbreğinde bse olablr demesn mi🤦♀️ birsürü sey geldi o an aklma bi telasla hastnye gttk idrar verdim bsey yok . Doktora anlattm orda cok bekletyorlar o yzden bakteri üretiyor idrar dedi. Daha da gtmedm oraya tahlile
Ecece FHKK canım bendede kansızlık var ilaç kullanıyorum ama idrar enfeksiyonu ilerlemesin bol bol su içmeye çalış bide iç çamaşırını hep pamuklu tercih et sürekli değiştir temiz tutmak içinde günlük ped çok önerilmiyo ama peçete koyabilirsin 🙏🏻