Kızlar ya sabahtan beri bir şey takıldı kafama tecrübesi olanlar yorum yaparsa çok mutlu olurum. Şimdi ben hem devlet hem özel takipliyim. Devlet hastanesindeki kontrolümde servikal uzunluğa 25 mm yazmışlar gebe izlem formuna. Şuan da 24+3 gebeyim. Çok fazla bilgim yok bu konuda. Bir gün öncesi detaylı Usg ye girdim bu pazartesi de özelde randevum vardı. Ne detaylıdaki perinatolog ne özel doktorum ne de devlet doktorum bir sorun olduğuna dair bir şey demediler ama ben netten araştırıyorum 25 mm bu haftalarda bayağı sınırdaymış yani. Bi aydınlatır mısınız ya sabahtan beri başka bir şey düşünemiyorum. Sizce erken doğum gibi bir riskim mi var. Vardıysa 3 doktor da neden bir şey demedi acaba ? Bu arada geçen ayki uzunlukta 34 mm yazıyor.