Kızlar ben sağlık ocağında üni hastanesinde ve özelde kan verdim
16 eylül 48
17 eylül 77
19 eylül 118 çikti doktorum pazartesi tekrar ver bakalım yükselmesine dedi haliyle içime kurt düştü yükselmesi çok mu kötü acaba? Diğer iki. Hamileliğimde ikinci kez kan vermeme hiş gerek kalmamıştı haliyle. Bilmiyorum