
Herkese merhaba reglim 5 gün gecikti .normalde korunuyorduk rutin kontrol için kadın doğuma gittim yunurta rezervin zayıf hamilelik ihtimali düşük dedi . korunmayı bıraktık bu ay ve geciktim
Kan testi verdim ama sonuç çıkmadı test de bu şekilde.ilk gebeligimde net belliydi anlamadim