55Esra55 Merhaba 3.5 yil once sezeryan olmustum ikinci gebeligim sezeryan bolgemde agrim var 36. Haftadyim yasayan var mi acaba
Busetasm 55Esra55 burda okumuştumda gerginlikten dolayı olabileceği yazıyordu karın büyüdükçe geriliyor diyr
huysuz__ 55Esra55 kramp giriyo gibi ağrılar değil mi, bende de oluyodu normal bir durummuş, bende 20 lerde başlamıştı , haftan ilerledikçe daha çok ağrı olur demişti dr.
2633 Bende 3yil 10 ay oldu şimdi 19 haftalık hamileyim ara ara dikiş kökümde gerginlik hafif ağrı oluyo magnezyum önerdi doktorum