numix 2-3 gündür aşırı halsizim ve ateşim var gibi hissediyorum. Ama ateşim yok sadece sıcak basması yaşıyorum. Her yerim ağrıyor ve sanırım grip oluyorum 🥺 bu haftalarda parol içebilir miyim?
Busetasm numix evet hamilelikte sadece parol kullanılıyor , bende aynı durumdayım hatta, grip gibi değil gibi tuhaf böyle
Duyguaksoy numix bende öyleydim doktora sorduğumda 3 tane içebilirsin günde dedi hatta ama ben 1 i geçirmedim tabi😄
numix Busetasm Cidden çok gıcık bir durum hasta olmadan önce ki durum gibi. Doktora da gidemiyorum belirli bir belirtim de yok🥺