Ayselll
Arkadaşlar merhaba yaklaşık 4 gündür sol kalça ve bacak ağrısı çekiyorum doktorum siyatik ağrısı olduğunu söyledi ılık duş ve soğuk kompleks önerdi geçmezse fizik tedaviye başlayacağımızı söyledi😏 Benim gibi ağrı çekenler, iyi gelecek olan şeyler var mı tavsiyelerinize ihtiyaç duyuyorum🙏