Bende ilk aylardan beri mide yanmasını yaşıyorum şu an 5ci ayımdayım hala ve hala mide yanmasını çekiyorum maalesef ilaç vs bişey kullanmıyorum doğal yöntemlerle rahatlatmaya çalışıyorum süt , yoğurt , soda , elma , sakız bunlar deneyebilirsiniz istersen