Tugces27 Kızlar emzirirken saç boyatmanın çokta iyi olmadığını biliyorum ancak saçımızı boyatsak ama bebeğimizi emzirmeden stok sütlerden 2-3 gün beslesek yine de sorun olur mu merak ediyorum bilgisi olan yazarsa sevinirim
mervemurat16 Tugces27 ben her ay düzenli boyuyorum bir sıkıntı yaşamadık.Saçımı yıkadıktan hemen sonra emziriyorum kana veya süte karışan birşey değilki boya deri yüzeyinde kalıyor
bhtrolcay Tugces27 ben 1 yaşına kadar boyatmamıştım ek gıdaya geçince süt ara öğün olduğundan 6 7 saat emzirmedim bence sorun olmaz sütlerinizden verebilirsiniz
mervemurat16 Tugces27 o kadar boyatıyorum çevremdede doğum sonrası boyatan çok oldu bana sadece hamileyken boyatmak yasaktı