Beybyi ve çektiğin o kadar acı hiç değmez 3 seans gidersen belki bir sonuç alırsın ama oda 3 o kadar para verecek zaten o kadar acıyı işlemi afferdersin nereye yapsak 3 defa cild soyullsa leke kalmaz ben gittim artık gitmem valla ben eşimden krem istedim Irak’tan aliyo bana sabunuyla kulaniyorum çok iyi geldi şimdi ye kadar verdiğim paralara yazık olmuş 250 TL’lik krem bu kadar iyiken o kadar parayı guzelik salonlarina veriyoruz boş