yasmin91 hicbirsey onermem cunki bos hicbiri ise yaramiyor) catlamak genetikdir en pahali en marka kremlere para dok kullan atlayacagin varsa catlarsin canim ben sadece kasiniyorum diye badem saf zeytin yagi bebek yagi kullandim 39 haftadayim sadece bacagimda 1 kac tane catlak olustuki annemde ve ablamdada ayni yerlerdr az catlaklar vardi doktorumda bosuna pahali kremler alma dedi 🤲🤲