10 dakikada bir idrara çıkıyorum ve bebek inanılmaz hareketli canım çok acıyor. Bu haftalarda bebek hareketlerinin azalması gerekiyorken benim bebeğim asla durmuyor. 🤗 Acaba doğum belirtileri midir bunlar bilemiyorum. Harekete bağlı ağrılar dışında belirgin bir sancım yok ama çok zorlanıyorum. Sizin fikriniz nedir? Aşağı o kadar baskı var ki, hareketler o kadar sert ki her an suyum patlayıverecek gibi hissediyorum, tetikte geziyorum sürekli. 🥲