Gamzeciks Merhaba kızlar hamilelik nasıl gidiyor? Cinsiyetleri öğrenebildiniz mi? Hangi ilaçları kullanıyorsunuz?
ASLIAYDOGAN44 Gamzeciks ben ögrenemedim daha doktor kız gibi dedi ama subatın ilk haftasına randevum merakımdan çatlamasam bekleyebilirim yoksa başka. Bi doktora gitmeyi düşünüyorum :)
Merveprms Benim bebeğim erkek 🥰 d vitamini omega kullanıyorum folik asidi yeni bıraktırdı doktorum ve imom verdi ona başlıcam bi de ☺️