Merhaba normal doğum yapalı 3 hafta oluyor. Dikişlerimde 3 gün önce düştü. Hala günde bir defa pansuman yapıyorum. Artık pansuman yapmama gerek var mı sizce. Ağrı hissetmiyorum, gayet rahat bir şekilde hareket edebiliyorum, sızlama filan da yok. Pansumana ne kadar devam etmeliyim ya da artık bırakmalı mıyım?