Amaaan eskişehire gitmiştik biz eşimle ve ailelerimizle🤣 gittiğime pişman oldum hiç beğenmedim hiçbişey yok bi masal şatosu var o kadar hatta önünde fotoğrafımız var eşimle tek güzel olan anımız o fotoğraf yani.. Bu benim fikrim tabi beğenenler vardır illaki sanırım birde çiğ böreği meşhur onu yemiştik aman aman muhteşem farklı birşey değil yani