SerpilDrgt24 Simdi dayiniz olduğu icin dogru söylüyor olabilir ama ilk gebeligimde zaten markette calisiyodum ve doguma kadar calisip izne ayrildim (2016 agustos dogumlu oglum) 4bin180 tl +300 cocuk parasi 112 sut parasi almistim simdi 2 ye hamileyim ama dogum parasi almak icin muhasebeyle konusmustuk mahallemdeki tutuncuye tütün sariyorum orda calisiyo gibi en azindan 90 gun sarti var diye 90 gun yada 120 gün kendim sigortami oducektim ama ise bile gitmicektim zaten evde calisiyorum tütüncü kabul etmisti ama primler 780 liraydi birde 90 yada 120 gun odeyince 5500 degilde 3 bin filan alicagim icin vazgectik 2bin ben odeyince bin lira icin degmez dedik.Ama söyle bi durum var yine orda calisirsiniz varsa akraba olmayan bi dükkan orada calisiyor gibi dayiniz sigortanizi oraya yatirir hem siz magdur olmazsiniz hem dayiniz(Sikayet edilirde orda calismadiginiz anlasilirsa cezasi büyük bunuda bilin)