aogoya Tugbasahin123 açlık 85-90 arası çıkıyor Tokluk bende sıkıntı ona dikkat ediyorum uzun süredir Doktor 140 ın altı olması gerekiyor demişti ben dikkat etmediğimde 175 lerde ama uzun zamandır takipteyim dikkat ediyorum yemeğime 120-130 larda
arcmom minnikkksevdammm rastgele alışveriş sırasında uni baby sıvı yeni doğan aldım Eczacıbaşı eşim iyi dedi. Dün de annemin ve arkadaşımın önerisiyle hacışakir granül matik sabun aldım bide
Nezahatozen Karın ağrısı karnım patlıcak bomba gibi yürüdüğümde sanki doğurcakmısım gibi oluyor pelvik ağrısı bi kac gündür gitmişti geri geldi agrıyor üstüne basamıyorum hareketleri iyi masallah 32+4
Makbule_199110 Seymaucan 29.5 den aleyküm selam çok şükür hersey yolunda büyümeye devam eden bir gobekle artık cabuk yoruluyorum
cactus123 arcmom gidince sorarım kramp olduğunu burdan öğrendim bende bebek hareketi sandım ilk başta
arcmom cactus123 oouyy pardon😌 ben bacağınıza kramp giriyor sandım bu ilacı ondan vermişti bana yanlış bilgi olmasın