Melamial ben 14 gün önce su fazlalığından doğum yaptım canım.. sebepsiz fazlaydı şekerim de yoktu devlette yapmadım ama doktorum banada tehlikeli olduğunu söylemişti kordon sarkması ihtimali oluyormuş bu yüzden doğumunun kendiliğinden başlamasını istemiyorum demişti ya sezeryan ya da planlı suni sancıyla normal doğum dedi bende sezeryan olmayı tercih ettim bebeğim baş gelişti ama su fazla olduğu için çıkaramadım içeride makat gelişe çevirip ayaklarından çıkardım dedi doktorum.. devlettekilerin böyle davranmasına sinir oluyorum tehlikeli bir durum olana kadar kıllarını kıpırdatmıyorlar