Rumeysa25_ Arkadaşlar merhaba, yarın 30 haftalık oluyorum. Bebeğin kıyafetlerini yıkayıp ütülemeyi düşünüyorum. Siz ne zaman hallettiniz? Erken mi sizce ya. Şu an hem idrar hem de boğaz enfeksiyonu tuttu. Çok çabuk yoruluyorum ondan yapmayı düşündüm.
Buttercup16 Rumeysa25_ Haftamda hazırladım herşeyini yıkadım ütüledim bavuluda 34 te hazırladım 40 hafta oldu daha gelmedi 😅😅 ama olsun iyiki erkenden hazırlamışım diyorum
SancarMom Rumeysa25_ Yıkayın tabi ne olur ne olmaz bende 32 de tamamladım hala hastane çantam hazırlanacak inan eksik almaya halim yok 34. Haftadayım
Cudana Rumeysa25_ yine aynı haftalarda Darüşşafaka’dan magnet yaptırdık 50 tane, annem de minik renkli saksılara sukulent ve aloevera yaptı (ama bunlar daha geç de yapılabilir yapılacaksa çünkü sulamak da lazım toprağı kurumasın diye). Başka hediyelik yaptırmadık çikolata vs istemedim
Rumeysa25_ Buttercup16 ayy sizinki nazlı çıkmış 😅😅 hayırla güzel doğumlar nasip olsun inşallah. Ben de yapayım en iyisi emin oldum şu an