Eşimle sorunlarım var ayrı yaşadık annesinde kaldı bir tane çocuğumuz var 5 yaşında çocuk çok istedi babasını barışmak istedim beraber yaşıyoruz tekrar. Ama gel görki geri çekilme yöntemi ile ilişki oldu ve ben hamile kalmışım.
Aldırmayı düşünüyorum annem sakın aldırma günah diyor çalışıyorum bebeğe bakmama istemez kayınvalide, diğerine bakıyor valla çok karıştı her şey. Çok mu günah aldırsam😩