Nisapoyraz4270 40+5 haftalığız 2 güne bir doktorum nst için çağırıyordu zaten bugün nstdede yine sancı çıkmayınca pazartesi günü sabah erken gel yatışını yapıp suni sancı verelim dedi 🫠 kızıma kavuşmaya az kaldı 🌸🫶🏻🍼
Buttercup16 Nisapoyraz4270 Allah sağlıkla gelmesini nasip etsin muhtemelen bu benimde başıma gelicek pazartesi günü daha tam netleştirmedik sadece 🥲kız bebiş erken gelir diyenler utansın bizimkide bıraksan sene sonuna kadar içerde kalır gibi 😅
Nisapoyraz4270 Buttercup16 kız vallahi yalan erken doğar dediler bana da geçen hafta pazartesi günü nişan düşürdüm 2-3 gün içinde doğum olur hazırlıklı ol dediler tık yok nişandan 1 hafta sonra doğum olur dediler yine tık yok 😂😂