Gul14peri 17+1 im 16 dan beri hareketlerini hissediyordum ama gündür hiç hissetmiyorum normal mi acaba doktora gitmelimiyim
Fulya90- Gul14peri daha bebeğiniz çok küçük sürekli hareket etmesini beklemeyin 20 ve 24 haftalarda hareket leri daha sık hissedilir.
Kze Gul14peri su an kucuk oldugu icin bi gun hissedip bi kac gun hissetmemeniz normal ama insan yine de endiseleniyor tabi ilerleyen zamanlarda daha net hissedersiniz ama 28 den sonra falan duzenli hissedersiniz
Fulya90- 1 gün ediyorsa 2 gün etmez bu çok normal 28. Haftadan itibaren de hareketleri saymaya başlarsınız
Gul14peri Fulya90- her gün hissedip 2 gündür hissetmeyince çok net hissediyordum çünkü bugünde naptıysam etmedi biraz daha bekliyim o zaman teşekkür ederim