Ayse-hambal Kızlar şuan uygulamaya göre 4 hafta 6 gün beta 723 doktora ne zaman gitmeliyim kese görünmesi için ne yap alıyım bu sürede
mco Ayse-hambal bence hemen git hiç bekleme Dr sana zaten her şey normalse 1 hafta sonra tekrar gel der hemen kontrol olmak daha iyi
Elatalay Ayse-hambal ben 4+2 gibi ogrendim adet tarihime gore 6+ 2 de gittm ama ultrasonra 5+3 olarak gorundu kese gordum
Bir_nazenin01 Beta 1500 ve üstü olunca kese görünüyor haftaya falan gidin derim çok gecikmemek lazım dış gebelik vs olur her ihtimale karşı
Ayse-hambal Bir_nazenin01 pazartesi 3000 civarı olmalı o zaman inşallah sağlıklıysa pazartesi gideyim
imcakir Ayse-hambal ay benimde uygulama da öyle gözüküyor betam kaç çıkacak bakalım🥹 sonuç bekliyorum Ve sorunun cevabını bende bekliyorum 🙏🏻🌸
Freefam Ayse-hambal vajinal ultrasonda 1500 karindan ultrasonda 3000 olunca gozukuyor 2 gunde bir kan verip takip edin oyle gidin
imcakir Ayse-hambal o zaman bende öyle yapayım ama ben daha yeni kan verdim beta bilmiyorum pzt tekrar vermeyi düşünmüştüm