Merryy ben tüp bebekle hamileym eşimn spermyogram testinde morfoloji bozukluğundan dolayı devlet hastanesnde “çocuğunuzda kromozomal hastalıklar olabilir” dediler
Yıllardr para biriktirdik elde avuçta ne varsa sattık borçlandık (maddi anlamda çok güçlü insanlar değiliz maalesef) acıbademe gittik “bizim teknolojimizde morfoloji bozukluğu önemli değil” dediler
300bin lira para döktük 12.haftaya kadar iğneler kullandım ve hiç birini devlet karşılamıyordu
3çocuk yapın demeyi biliyorlar ama herhangi bi kolaylık sağladıklarını ben görmedim henüz
Paranız varsa özelde krallar gibi hizmet alıyosunuz yoksa devlet hastanelerinde insancıl birine denk gelirseniz anca