Dbada Kızlar 23 Eylül pazartesi sezeryanım var. Aynı gün sezeryana girecek olanlar var mı? Kendinizi nasıl hissediyorsunuz , hazır mısınız 🥹🥹🥹
Zeyneppx Dbada valla bişey hissetmiyorum ya kızıma kavuşmak mis kokusunu çekmek istiyorum ne korku ne heyecan 🤣 daha öncesinde rahimden iki ameliyat geçirdim hiç korkum gerginliğim yok sadece bebeğim sağlıklı gelsin yeter inşallah 😍
Ozlemmmmm Dbada bizde pazartesi günü oğlumla ksvusucaz insallah, şuan o kadar hissizim ki sadece kızımı arkada bırakma düşüncesi beni üzüyor sağlıkla geçsin o gün inşallah
Bicirik Ben de o tarihe aldım korku endişe heyecan hepsi var ne hissedeceğimi bile bilmiyorum öyleyim 🫠