Gulay01
6.aydayım bugun idrar tahlili versim keton pozitif cıkmıs. Kusunca iyi beslenemeyınce cıkarmıs genelde ama bende kusma ve beslenememe yok acaba bu durumu yasayan yada bilgisi olan var mı? Sabah ac karnına gtmiştim kanda verecegimden fazlada su içemedim acaba ondan olabilir mi?