Kahvesever12 Kızlar çalışıyorum yarın doktor randevum var ikili tarama sonucu + cinsiyet öğreneceğiz inşallah . İş yerinden bunun için nasıl izin alıyorsunuz daha önce hiç doktor izni almadım
Cansu-2600 Kahvesever12 Patrona direk benim yarın hastane isim var diyorum o kadar 😁😁 Ama sizinki sıkıntı cikartiyosa eğer rapor yazmasını rica edin doktorun
Mervealya1992 Kahvesever12 direk yarın doktor randevum var dıyorum özeldekı randevumada hep sabah 8de gidiom işe yetısın diye hıc aksama olmuyor ama devlette soluyorum tabş
Semaaaab Her ay bir gün ücretli izin hakkımız var, doktora çalışıyorum burada olduğuma dair belge istiyorum dediğinizde rapor olarak değil kağıt olarak yazıyorlar. Sende iş yerine veriyorsun 1 gün ücretli izin olarak geçiyor