Kızlar tansiyonum gayet normal düşük falan değil ama bazen aniden başım dönmeye baslıyo o an bi sıcaklık giriyo kulaklarım hafif duymamaya başlıyor sanki o an gidip oturmasam düşücem gibi oluyorum 29 haftadayım bu neden oluyo acaba sizde de oluyor muydu ?
Ve az önce meyve yemiştim kuru yemiş yemiştim çikolata falan da acaba bunlar fazla geldi de mi oldu ?
Ve mesela bazen ayakta dururken sanki havada duruyor gibi oluyorum bi yere tutunma ihtiyacı hissediyorum bunları yaşayanlar oldu mu