Mantar enfeksiyonu hamilelikte diğer zamanlara göre özellikle 2. trimesterde daha sık olur. Mantar enfeksiyonunun gebeliğe hiçbir zararı olmaz. (İnternette byle bir yazı gördüm ve umarım doğrudur idraryolu enfeksiyonu, mantar aynı şeydir diye düşünüyorum )