Gmz-e Başla canım aynen öyle takma dıyorlar ama doktorlr öyle bır konusuyorkı ıkı saatte bır duzene koydum yıyorum 23 unde kontrole gıdıcem yazarım buraya.Allah yardımcımız olaun evlatlrımızı korusun ıns.Sabah kalktım kaşar peynırı,köy peynırı,haslanmıs yumurta zeytın tahin pekmez dogal bı kahvaltı yaptım.Saat 14.00 de bir bardak süt içtim ve yanında muz yedim.Şimdi saat 16:00 da da 7 tanefındık,4 adet ceviz,7 adet badem ve 4 adet gün kurusu kayısı koydum tabağa şimdide onu yiyorum.Akşam kapanışıda muz ve sütle yapacağım.Sonucları yazarım bol bol dua edıyorum.İnsan kendını düşünmekten alamıyor.Allaha sıgınmak ondan istemek en gğzeli.❤️