Aleyna48 şuan için DGS çok mantıklı değil bence gerçi tasarruf tedbirleri geldi ama kpss de atama olursa kpss daha mantıklı bir sene kpss çalışıp atanmak daha kısa olur diğer türlü DGS çalış 3. Sınıftan başlatacakları meçhul 1. Sınıftan başlatırlarsa 4 sene onu oku örgün sonra tekrar kpss çalış çok uzun 6 seneni alır gider. Onun yerine 1 sene iyi bir şekilde kpss çalışıp atanmak daha mantıklı