Kbryyy haftasından kaynaklı değil de kilosu, solunumu birde beslenip beslenmesi ile alakalı diye biliyorum küveze girmesini. Çünkü arkadalım 36. Haftada 2500 gram doğum yaptı bebek kğveze girmedi ben 38+5 te doğum yaptım 3090 gram doğdu kızım enfeksiyon yüzünden 1 hafta yattı küvezde