17+1 gebelik sürecindeyim fakat fazlasıyla göğüs hassasiyetim arttı ve karnım 17 haftaya göre baya belirginleşti çatlaklarım daha çıkmadı bu süreçte çıkmaması için krem yağ gibi şeyler kullanmamda sorun olur mu olmazsa ne önerirsiniz aynı şekilde göğüs uçlarım için de önerirseniz sevinirim