nisoom01 benimde 3 gün gecikmeyle bu şekilde çıktı kendim daha net görüyordum çizgiyi ama telefonda çekince daha az çıkıyordu birde benimki ne ilk 5 dakka nede 10 dakka da çıkmadı 3 4 saat sonra o çizgiyi gördüm diğer gün tahlil verdim 324 çıktı değerim şimdi 38+1 günlük olduk kızımla arada sancimda başladı doğuma az kaldı gibi inssallah 🤲❤️darısı hayırla başına gelsin cnm