Kym3456 geçmiş olsun, benimkilerde tansiyon veya ödem olmadı hiç, fiziksel sorun yaşamadım ama idrarda yüksek miktarda protein kaçağı vardı ve yavaş yavaş suyum içerde azalmaya başlamıştı, sonra 1 hafta içinde sınıra yakın olan suyum sınırın çok altına inmişti öyle doğuma alınmıştım. Yani gebelikteki risklerin bir çoğu gebelik zehirlenmesine yol açabiliyormuş, sizin neden kaynaklı olduğunu tespit edebildi mi doktorlar