_ecemg Esrabyndr dün 37+0’dık kontrolümüz vardı bebiş 3150 gram 49.5 cm, 52 kiloyla hamile kaldım şu an 64-65 civarındayım 🥲
yaasemin Esrabyndr 36+4 dün kontrol vardı 2.800 kılo dedi 30 eylül gün aldık 12 kilo aldım ama aşırı yiyorum bu aralar 80 bulmasam iyi gece 3 de kalkıp yumurta kırıp yedim 😂😂
Bihterrr Esrabyndr bebişim 2900 ben de gebelik şekeri olduğu için çok dikkat ediyorum iri bebek olmasın diye 🫠 ben de 58le hamile kaldım bi ara 74e kadar çıktım sonra şekeri öğrenip diyet yapınca 68 oldum be 9 haftadır aynı kilodayım☺️
1Ali Fatma3334 bebekte sende iyisindir inşallah, ultrasonla bakıp söyledikleri kilo ile doğum kilosu aynımı acaba
Seymaaaaaaa Deniz12- sıkıntı stresten uzak durmaya calis , arkadaşım ailevi sorunları yüzünden 2 kilo doğurdu . Moral çok önemli
Memeran 37+3 benim de geçwn hafta 3000 gr demişti doktor bu hafta kendi doktoruma gittim 2950 gr dedi gelişimi de iyi dedi neden böyle oldu ya hocam dedim cihazdan fark ediyor dedi