Esrabyndr Guldane32 benim 34 haftada başladı bel ağrısı ama nefesimi kesiyordu o derece geceleri sürekli uyanıyordum ve ağlıyorum o derece doktora sordum normal dedi parol iç çok ağrın olduğu zaman dedi yapılabilecek bişey yokmuş ne yazık ki
Guldane32 Esrabyndr 2 gün önce çok ağrıdı evde ağlamaktan başka bişey yapmadım sıcak duş parol falan içtim fayda etmedi en son acile gidip parol serum taktılar o an geçti