Doğduktan bi hafta sonra başladı hırıltılı nefes alıyor balgam var gibi. Nefesi kesiliyor ödüm kopuyor biden anlık. Doktor yenidoğan döneminde oluyor dedi ama kıkırdakla alakalı dedi başka bir doktor. Üşüttüğü için mi yoksa cidden yeni doğanda oluyor mu bu ? Bu arada büyük kusma yaşamadık sanki kussa balgam çıkacak gibi bilmiyorum