İyi günler. Son adet tarihime göre 7 hafta 6 günlük olmam gerekiyor. Pazartesi günü özele gittim 5 5buçuk haftalık dendi. Acaba gelişme geriliği mi var bilemedim. İkinci gebeligimi 9 haftada kalbi durduğu için kürtajla sonlandırmak durumunda kalmıştım.😔 O yüzden salı günü sağlık ocağına gittim beta değerine baktırdım. 17binlerde çıkmış. Salı günü yine devlette kontrolüm vardı gittim. Doktorda ozeldekiyle aynı söyledi, 5hafta 6 gunluk diye. Sizce bunda bir anormallik var mı? Keseyi gördü ama bebek ile alakalı birşey söylemedi. Bilgisi olan varsa paylasabilirse sevinirim. 🦋