Nigar882 Regl günüm 18 eylülüdü. Hamile kalmadım bu ay da yine. Lakin reglim hiç olmadığı kadar fazla geliyor. Parçalar düşüyor pede resmen
Gzde_defne Nigar882 tam regl olacagınız tarihte kan gelmesi bence düşük değildir.benimde bazı adet kanları pıhtılı olur yinede siz o parçanın resmini çekin doktora gösterirsiniz kafanızda soru işareti varsa
Esra_nurr Ben bikere düşük yapmıştım öyle olmuştu ve regl ağrısı gibi de ağrı vardı kanama da çok fazlaydı ondan anladım