seyma_81 Arkadaşlar 6+3 haftalık hamileyim dün doktor kontrolümüz vardı . Doktorum kese var bebek var ama kesenin şekli çok düzgün değil haftaya tekrar görüşelim dedi böyle bir durum yaşayan var mı ? Kanamam vs yok
ucigdem seyma_81 benımde aynı olmuştu kese bozukluğu mol gebelık, üzüm kesesı dedıler kanamam yoktu kürtaj oldum
gamzebngaa_dmr seyma_81 bende mart ayında bu sebeple düşük yaptım kese şekli bozuk dedi doktor ama bebek görünmüyordu bende 6+4 te kanamayla düşük oldu çok geçmiş olsun üzme kendini doktorum sağlıklı olsaydı tutunurdu zaten düşmezdi dedi
yasemin__hemsire seyma_81 merhaba bugün banada bir doktor o şekilde söyledi normalde kendi dokturum hiç birşey dememisti . Bende bı korktum kalp atışı duyuldu 7+4 um bugün.
seyma_81 Hayırlısı olsun diyelim inşallah hakkımızda Rabbim tekrar sağlıkla kolaylıkla versin inşallah cümlemize