Catlaklarimi sevdim 😅 kızımda çok büyüdü karnım çok çatladı şimdi oglanda daha da büyüdü herkes ikizmi diyor. Kırmızılar beyaza dönüyor bir süre sonunda nivea sikilastirici yag denedim ama pek sanki fayda etmedi. Tek doğum sonrası g5 falan sarkma için gidicem