Gizem_mm Bebeğimin hareketlerini hissetmez oldum dün az bişey hareket etti bugün hiç etmiyor bir fikriniz var mı çok endişe ediyorum
Nazgrr Dün doktorum bana 28 den sonra hareketlerini say dedi az hareket ederse ya da hareketini hissetmediğinde gel dedi. Takipli doktorunuz varsa bir iletişime geçin isterseniz . İçinizide ferah tutun her bebek birbirinden farklı
Nazo_avlu Gizem_mm bebek makat gelişli mi doktor kontrolünde nasıl cıkıyor mesela benımkı makr gelişli haftalarımız aynı hep tek taraflı hareket hıssedıyorum bebegın bası gobek delıgımle hızalı duruyomus bu durumda da bazen vajınam cıkacak gıbı hıssedıyorum doktorum tamamen makat gelişli olmasıyla alakalı dedı sızınde boyle bır durumunuz varsa o yuzdendır